Djeca do 7 godina na 3. ležaju GRATIS! Ponuda se može iskoristiti isključivo u terminu od 29.06. do 03.07.16.!
Izaberite između 3 ponude:
Ponuda 1 uključuje: 3 dana uz 2 noćenja u dvokrevetnoj basic sobi + buffet doručak i večera, sve za 2 osobe.
Neobavezna doplata za sobu strana more/balkon iznosi 120,00 kn po rezervaciji.
Ponuda 2 uključuje: 4 dana uz 3 noćenja u dvokrevetnoj basic sobi + buffet doručak i večera, sve za 2 osobe.
Neobavezna doplata za sobu strana more/balkon iznosi 180,00 kn po rezervaciji.
Ponuda 3 uključuje: 5 dana uz 4 noćenja u dvokrevetnoj basic sobi + buffet doručak i večera, sve za 2 osobe.
Neobavezna doplata za sobu strana more/balkon iznosi 240,00 kn po rezervaciji.
Doplata za dječji krevetić iznosi 38,00 kn po danu i plaća se na licu mjesta.
Hotel je udaljen nekoliko metara od prekrasne zelene šume koja vodi do predivne čiste obale s pitomom šljunčanom plažom.
Nudi 172 dvokrevetne sobe ili 8 apartmana sa dvije spavaće sobe i jednim dnevnim boravkom, sa ili bez balkona, morska ili park strana.
Konstantno poboljšavamo uslugu tako da gosti imaju svu moguću komociju.
Sobe i apartmani imaju: TV, klima uređaj, telefon, sef.
Sadržaj hotela:
velika sala za ručak,
restoran „a la carte“ - „Kažun“,
lounge bar,
internet caffe,
bežični pristup internetu 0-24h u cijelom hotelu,
vanjska terasa,
otvoreni bazen,
disco klub,
banket sala,
fitness centar,
sauna,
masaža,
mjenjačnica.
Ponuda se može iskoristiti isključivo u terminu od 29.06. do 03.07.16.!
Prije kupnje kupona obavezno provjeriti raspoloživost na telefon 052 386 922. ODMAH nakon kupnje kupona obavezna e-mail rezervacija isključivo na mail reservations@hotel-pula.hr uz broj kupona po aktivaciji kupona.
Uz izuzetno čist okoliš hotela, hotel je 100 metara udaljen od mora i triatlon staze, a 300 metara udaljen od 12 tenis terena, 2 nogometna igrališta (trava), atletske staze, višenamjenski sportski centar i mnogo više.
Okruženje je idealno za treninge i pripreme sportskih klubova.
Vođen željom i preferencijom svojih gostiju, Hotel Pula je usmjeren na njihovo ukupno zadovoljstvo što postiže kontinuiranim poboljšanjem i oplemenjivanjem postojeće usluge, praćenjem trendova u turizmu te prilagodbi novim standardima poslovanja.
Orjentiran je i ka eko osvještenosti u turizmu!