Dvodnevni seminar u Zagrebu: kako pripremiti newsletter? Uz 65% popusta saznajte sve tajne e - mail marketinga!

3 prodanaNe možete kupovati dalje! Ponuda je završila!
Prijavite se na newsletter da ne bi više nikad propustili ovako dobre ponude!
Puna cijena 331,81 €
Ušteda 65%
Cijena 116,13 €

Na dvodnevnom seminaru u Zagrebu, 2. i 3.7.12. saznajte kako napraviti newsletter koji će privući pozornost potencijalnih kupaca, te Vama povećati prodaju!

Dvodnevni seminar o e-mail marketingu se održava 2. i 3. srpnja u poslijepodnevnim satima u Zagrebu.

Na ovom seminaru saznajte više o ulozi e-maila u marketing mixu, o stvaranju "baze" vjernih kupaca i njihovoj lojalnosti, o odanosti brandu. Saznajte najnovije primjere iz prakse koji osiguravaju isporučivost, čitanost i konverziju.

Preduvjeti:

poznavanje rada u web pregledniku (eng. browseru)
razumijevanje osnovnih pojmova vezanih uz Internet
dolazak s prijenosnim računalom

Tko bi trebao doći?

Ova radionica otvorena je za sve. Posebno ga preporučujemo web poduzetnicima, zaposlenima u web marketingu, marketing managerima, community managerima i PR-ovcima koji upravljaju marketingom i oglašavanjem te komunikacijom. Dolazak na seminar se preporuča i svima koji se bave prodajom.

Program

Polaznici ovog seminara mogu aktivno sudjelovati u učenju i grupnoj diskusiji gdje predavač izravno odgovara na njihova pitanja. Znanja koja polaznici dobiju na radionici moći će odmah sljedeći dan primjeniti u svom web poslovanju.

Kako djeluje e-mail marketing?
Baza
Pripremanje i slanje poruka
Statistika
Praktični prikaz upotrebe alata za email marketing
Analiza primjera polaznika

Što ćete naučiti:

Na seminaru ćete dobiti konkretne odgovore:

Kako profitabilno raditi e-mail marketing u praksi?
Kako legalno dobiti bazu e-mailova i stvoriti svoj medij?
Kakav sadržaj slati u e-mailu, kako bi se primateljima svidjele poruke?
Kako napisati dobar subject poruke?
Kako napisat efikasan prodajni e-mail?
Koje sve statistike možete pratiti?
Kakva je psihologija direktnog i e-mail marketinga?
Testiranje. Kako to možete jednostavno raditi?
Kako vam mogu kod toga pomoći moderni alati?
Content marketing. Hype ili profitabilna stvar?
Što sprečava prodaju na vašem landing pageu?

Samo naši Newsletter pretplatnici vide skrivene i

EXTRA PONUDE!

Zgrabi super ponude

Danas preporučamo:

B kategorija - Autoškola Rubikon / Quattro + liječnički pregled GRATIS + EXTRA 20 EURA popusta!

X
x

#{title}

#{text}